Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 20, 2013
Image Size
1.1 MB
Resolution
2281×2388
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,029 (3 today)
Favourites
304 (who?)
Comments
101
Downloads
925
×
MLP + LPS: Totally wearing it! by Cartuneslover16 MLP + LPS: Totally wearing it! by Cartuneslover16
:iconzoetrentplz: *starts singing Whip My Hair by Willow Smith

Honestly, Vinnie has the BEST hair out of all the pets. :XD: I couldn't past the opportunity to actually draw him with Rarity's hairstyle! Out of all the ponies I've drawn, other than Princess Celestia, Rarity's mane style is the by far the HARDEST in my opinion. ^^; But it's worth it in the end, especially for this piece. :aww:

Why I made this:

:bulletgreen: A few MLP FIM and LPS fans have done the 'green hair' joke revolving around Vinnie and Rarity [link] :D

:bulletgreen: Recalling Vinnie's comment when Blythe revealed Penny Ling's dress in 'Mean Isn't Your Color', accidentally blurting out he'd totally wear it. :XD: [link]

:bulletgreen: Most of all, to contribute to the :iconvinnie-terrio: group that just opened and submitted one of my crossover pictures involving Vinnie, the previous one where he threatens Discord! :lol: [link] I mean FINALLY, we got a Vinnie group! :w00t: I was so happy when we had a :iconpennylingfc: group, now we got a Vinnie one! :party:



:iconvinnieterrioplz: + :iconrarityplz: = EPIC green hair. :lol:






Vinnie Terrio from Littlest Pet Shop (c) Julie McNally Cahill and Timothy Cahill
Add a Comment:
 
:iconlollipopflower:
lollipopflower Featured By Owner Jul 20, 2014  Hobbyist Artist
wut
Reply
:iconcharliizkool:
charliIZkool Featured By Owner May 21, 2014
EEEEKLovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] 
Reply
:iconmisterkaos:
MisterKaos Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist General Artist
:iconraritystunnedplz:
:icondude3plz::iconsaysplz:Wait....what?:iconsaysendplz:
:icondashlolplz::iconsaysplz:Epic!:iconsaysendplz:
:iconflutterthinkplz::iconsaysplz:Oh....my...:iconsaysendplz:
:iconajawkwardsmileplz::iconsaysplz:Dunno....ah kinda like it!:iconsaysendplz:
:icontwilightpensiveplz::iconsaysplz:I'm not sure how I feel about this...:iconsaysendplz:
:iconpinkiepieplz::iconsaysplz:I have no fucking idea what's going on!:iconsaysendplz:
:iconmlpdiscordplz::iconsaysplz:This gives me ideas...:evillaugh::iconsaysendplz:
Reply
:iconmisterkaos:
MisterKaos Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist General Artist
:icontrixieangryplz::iconsaysplz:Meh....Trixie has already done this before!:iconsaysendplz:
Reply
:iconepichersheygirl7:
Epichersheygirl7 Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist General Artist
Wtf
Reply
:iconbronyonthetardis1:
bronyonthetardis1 Featured By Owner Dec 28, 2013  Student Writer
:scared: Hold me... I'm scared. :omgomg: :slinky: 
Reply
:iconlittlejacklegirly:
littlejacklegirly Featured By Owner Dec 6, 2013
OMG LOLZ!!!!!!!!  LMAFO
Reply
:iconfatponymaker:
fatponymaker Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist Artist
Emotic Brandy 3:  Music : hmmm...seems okay to...
Emotic Brandy 1:  Thinking  : hold a horse turd!
Emotic Brandy 2:  Dunno : vinny+raridy=green beard and hair
Emotic Brandy 1:  Thinking : i cant tell if its fan-ficton....or just a picture
Emotic Brandy 8:  angry : then if i think about it.....
Emotic Brandy 1:  Thinking : its od for vinny to have a beard.....
Emotic Brandy 10:  O_O :what a mind-blower!
Avie to Cherry-chowder : DUDE ITS JUST A PICTURE
Emotic Brandy 4:  XD : BWAHAHAHAHAHA
Emotic Brandy 7:  :P : oh.....
Wraith Icon : its just weard....he has a beard

to be contunue!
Reply
:iconsupermariomaster170:
SuperMarioMaster170 Featured By Owner Nov 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOL
Reply
:iconmaybesareforbabies:
MaybesAreForBabies Featured By Owner Oct 1, 2013  Hobbyist Artist
pink-bplz EAUTIFUL.
Reply
Add a Comment: